2017. december 2., szombat

Isten megmenti a házasságom!

„Feladni könnyű, ahhoz kell hit, hogy végigcsináld.”Joyce Meyer

A Szentlélek csodásan végzi a munkáját a férjemben.

Én mégis nehezen hiszek a férjemnek újra. Megint kezdek parázni, hogy megint rossz útra tér. Tudom, hogy megint vannak hosszabb telefonbeszélgetések a kolléganőjével. Azt is tudom, hogy a férjem az a típus, akinek mielőtt mi összekerültünk volna, voltak női barátai, és azokkal soha nem volt kapcsolata.
Mégis aggódok. Pedig Isten nem  a félelemnek lelkét adta nekünk, hanem az erő, a szeretet, és a józanság lelkét. És aki fél, abban nem lett teljessé a szeretet. 
Lesem a jeleket...megint bele-bele futok ebbe a csapdába.
De ez korábban sem működött....nem ellenőrizhetem folyton, nem állhatok mellette, nem tudom megakadályozni... :-(

Nem élhetek így. Nem is akarok így élni.
Nem vagyok felelős az ő tetteiért, azok mégis szomorúvá tesznek. Pedig nem is tudom, hogy csak képzelődök-e.  Mert simán lehet, hogy igen, és ez csak a sátán hazugsága.
Sokat imádkozom azért hogy mit tegyek, mit gondoljak.
Hiszem a válaszok az Úrtól vannak.
Legszívesebben menekülnék, de maradnom kell. Ez a feladatom. Nehéz. De megteszem, mert az Úr kérte. Azt mondta, ezeket eddig sem tudtam a módszereimmel megoldani, (és ez így is van) hagyjam most hogy ő oldja meg, és az végleges és jó lesz. 
Ez most nem az én dolgom, hanem Isten és a férjem dolga egymással.
Nem vagyok jól, gyötrődöm, de engedelmeskedni akarok Istennek.

Kaptam más válaszokat is, és TUDOM hogy az Úrtól van. (Megint Joyce tanításából- és hiszem hogy ez az ige fel-fel fog bukkanni még, mert most ez a feladatom)
Megnéztem több fordításban is, és eléggé egyértelmű:

1. Kor. 13:7
A szeretet mindent elfedez, mindent hisz, mindent remél, mindent eltűr.

Love bears all things, (regardless of what comes) believes all things (looking for the best in each one) hopes all things (remaining steadfast during difficukt times) endures all things (without weakening)

Love never gives up on people. It never stops trusting, never loses hope, an never quits.

Trust God always
Always looks for the best
Never looks back
But keeps going to the end

Isten iránti engedelmességből teszem ezt!
Meg kell gyógyulnom ebből az állapotból!

Eldöntöttem, hogy a legjobbat feltételezem róla! 
"Hatalmas erő van abban, ha mindig a legjobbat hiszed! Feltételezzük mindig a legjobbat minden emberről!"
Még ha egy ember motivációi borzalmasak is, megvédhetem magam azzal, hogy a legjobbat feltételezem róla. Nem vagyok felelős azért, amit ő tesz, neki kell elszámolnia róla.

Eldöntöttem, hogy ELHISZEM, HOGY ISTEN KÉPES JÓ DOLGOKAT KIHOZNI abból, ami rossz helyzetnek tűnik, és ettől aztán még jobban érzem magam.

"Soha nem hidd el, hogyha a helyzetet nem tudod irányítani, akkor teljes mértékben kicsúszott a kezedből az irányítás!"

Bízok Istenben, hogy amit a sátán rosszra akart használni, azt Isten jóra fogja fordítani! 1 Móz. 50:20

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése