2017. december 2., szombat

Hogyan imádkozz amikor a válasz késik?

„Higgyétek, hogy mindazt, amit imádságotokban kértek, megkapjátok, és megadatik nektek” (Mk 11:24)

Isten mindig pontosan időzít. Hajlamosak vagyunk sokszor azt gondolni, hogy késik, vagy elmarad a válasz, de Ő sosem késik el! Amikor Isten későn válaszol a kérésedre, az még nem jelent elutasítást. „Most még nem” nem egyenlő a „Nem”-mel!
Mit kell tenned akkor, amikor az imádságodra késik a válasz?
Folytasd az imádkozást mindaddig, ameddig az alábbi háromból valamelyik megtörténik.
  1. Megkapod a választ. Amikor megkapod, amit kértél, akkor természetesen nem kell tovább kérned imában.
  2. Megbizonyosodsz arról, hogy meg fogod kapni, amiért imádkozol. Néha Isten így is tesz. Azt mondja: „Megadom majd neked ezt” és biztos lehetsz benne, hogy megkapod. Ilyenkor már nem kell kérned Istentől, hanem hálát adsz neki, hogy megadta és elkezdesz cselekedni. A Márk 11:24 szerint „Higgyétek, hogy mindazt, amit imádságotokban kértek, megkapjátok, és megadatik nektek."
Amikor gimnazista voltam, egy napon levelet kaptam, hogy 4 éves ösztöndíjat kaptam az egyik egyetemen. Nem vártam míg megérkezik a pénz, hanem elkezdtem készülődni. Felkészültem rá. Új ruhát vásároltam és helyrepofoztam a kocsit. Miután mindezekkel készen voltam, elköszöntem a barátaimtól és elindultam. Biztos voltam a dolgomban. Tudtam, hogy a pénz megérkezik, így nem vártam addig, amíg a kezemben látom. Istenhez is hasonlóan viszonyulhatok: bizalommal lehetek, hogy ha megígért valamit, azt meg is kapom.
  1. Addig imádkozol, ameddig Isten világossá nem teszi számodra, hogy a kérésed nem egyezik az Ő akaratával. Amikor ezt felismered, kellemetlen lesz tovább is ezért imádkozni, így nem kéred többé imádban.
Ahhoz, hogy választ kapjál Istentől, el kell fogadd, hogy a maga idejében fogja elküldeni a válaszát. Ő megbízható és megtartja a szavát, hallja imádságodat és bizonyosan válaszolni fog!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése