2012. március 26., hétfő

Józs. 1:9 Nemde megparancsoltam neked: Légy bátor és erõs, ne ijedj meg és ne csüggedj, mert veled van az Úr, a te Istened mindenben, amiben jársz.

"Figyeld az élet ritmusát, ahogy arra törekedsz, hogy
a Szellemem sodrásában járj. Ha te akarod elérni, hogy megtörténjenek
a dolgok, ahelyett, hogy kivárnád az adódó lehetõségeket, akkor
kikerülsz a sodrásból, és gyümölcstelen leszel. Bízz bennem, hogy Én
a megfelelõ helyzetbe hozlak téged, hogy a feladataidat a te felelõsséged
és adottságaid tökéletes rendje alapján végezhesd el – mondja az
Úr. Legyél bátor; legyél erõs, mert Én veled vagyok."
Józs. 1:9 Nemde megparancsoltam neked: Légy bátor és erõs,
ne ijedj meg és ne csüggedj, mert veled van az Úr, a te Istened mindenben,
amiben jársz.
"Ha te akarod elérni, hogy megtörténjenek a dolgok,
ahelyett, hogy kivárnád az adódó lehetõségeket, akkor kikerülsz a
sodrásból, és gyümölcstelen leszel." Ez a mi bajunk. Mi akarjuk elérni
a saját okoskodásunkkal és erõnkkel, hogy sikeresek legyünk. Nem
várjuk meg a lehetõséget amit Isten kínál fel, hanem csak a mi jó ötletünkkel
rukkolunk elõ. Pedig jobb lenne ha jól átgondolnád tövirõl hegyire,
hogy mi lesz ha, és mi lenne ha, és mit gondol errõl az Úr, majd várj.
Ha ezeket megteszed akkor Istentõl nagyon jó ötletek jönnek elõ és
az gyümölcsözõ lesz. Amire idõt szánsz, abból áldás fakad. Jó munkához
idõ kell. A gyors döntés, rossz eredményt hozhat, annak pedig súlya
van. Ha az Úrra bízod magad, akkor legyél erõs, bátor, ne félj, fõleg
ne csüggedj, mert az Úr van veled. Tisztában vagy vele, hogy ki Õ?
Tisztában vagy azzal, hogy õ mire képes? Igen? Akkor ne csak a száddal
higgy és legyél erõs, hanem bizonyítsd be. Mutasd meg, hogy bízol
benne és kivárod még akkor is ha nem úgy tûnik, hogy a javadra dõlne
el a dolog. Idézem: "Bízz bennem, hogy Én a megfelelõ helyzetbe hozlak
téged, hogy a feladataidat a te felelõsséged és adottságaid tökéletes
rendje alapján végezhesd el – mondja az Úr. Legyél bátor, legyél
erõs, mert Én veled vagyok."

(Uj teremtes)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése