2017. július 7., péntek

Isten vezetése a házasságomban

Jézus az, aki „ha valamit kinyit, senki be nem zárja, s ha valamit bezár, senki ki nem nyitja” és Ő az, aki ezt mondja: „Nézd, ajtót nyitottam előtted, senki nem tudja bezárni.” (Jel 3, 7-8)

Ha sikerül átmenni az ajtón anélkül, hogy Isten segítségére szorulnál, akkor lehet, hogy egy olyan ajtón mész épp át, amit nem Isten nyitott ki, hiszen a magad erejére számítasz csak. Isten azt akarja, hogy teljesen ráhagyatkozzunk, mert mindent, amit teszünk, Istenért és az Ő dicsőségére tesszük. Jézus azt mondta, hogy nélküle semmit sem tehetünk. (Jn 15, 5) Amint a szőlővessző nem teremhet maga, csak ha a szőlőtőn marad, úgy ti sem, ha nem maradtok bennem. (Jn 15, 4)

Ez a két mondat válasz volt nekem arra a kérdésre ami bennem motoszkált, és amire Isten egy váratlan hétköznapi pillanatban válaszolt. Már rájöttem, hogy gyakran így teszi, nem akkor válaszol, amikor felteszem a kérdést, hanem amikor itt az ideje, és ezek eddig teljesen váratlan pillanatok voltak (pl.krumplipucolás közben...☺ A mi Istenünknek remek humora van)
A férjemről gondolkodtam, a gondolatok vita közben merültek fel. Vajon Isten továbbra is azt akarja, hogy együtt legyünk? ( egy másik kolléganő- egy korábbi történet- amiről nem tudom biztosan hogy mi volt, csak azt tudom, hogy most is beszélgetnek időnként hosszasan- 30-40 perc )
Szóval azon gondolkoztam, hogy mit tudok én tenni ez ügyben, és kitartsak-e továbbra is?
A válasz a fentiekben van:

Azt az ajtót, ami kinyílt, (hogy megmenekült a házasságunk) egyértelműen nem én értem el. Ez Isten műve volt. 

Isten nem változtatgatja a véleményét.

Mivel ő nyitotta ki ezt az ajtót, nekem semmi okom az aggodalomra, mert ezt az ajtót csakis Ő tudja becsukni, ha akarja, senki más! Sem ember, sem az ellenség.
Eszembe jutott, hogy a másik kis kolléganő, aki miatt ez a nagy válság volt, mennyire keményen próbálkozott még másfél évig, miután a férjem hazaköltözött, de semmire sem ment! Isten ellen esélye sem volt. Hála az Úrnak!

Nyugodtnak kell lennem, és az Úrra bíznom ezt is. Istennek semmi sem lehetetlen!
Ő mindig győz!

És nem csinálhatnak azt, amit akarnak, mert az én Istenem Úr mindenek felett! Hála és dicsőség Neki! 
104. zsoltár 9:
"Határt szabtál nekik, nem léphetik át, nem önthetik el újból a földet."

Isten békességet és nyugalmat, örömet akar nekünk, de ehhez rá kell bíznunk a terhünket, és hagyni, hogy Ő cselekedjen. Még ha úgy is tűnik, hogy rossz irányba mennek a dolgok, nem szabad visszavennünk a kezéből, mert ő jobban tudja. Az Ő időzítése mindig tökéletesnek bizonyult. 
Megéri Benne bízni! 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése