2015. június 11., csütörtök

Isten gyűlöli a válást.
Megmentette az én házasságomat és a tiédet is megmenti.
Honnan indultunk? A férjem azt mondta már nem szeret, csak barátként tekint rám..és ha valahol máshol lenne egy ágy, akkor oda menne, mert csak azért jön haza mert itt van az ágy. És hogy ő el fog költözni ha én nem változok meg.Persze egy huszonéves odaadó kolléganő volt a háttérben. Alig volt itthon... nem részletezem ami ezzel jár. Egy keresztény barátnőmmel voltam, amikor az Úr megmutatta nekem hogy mi a helyzet és hogy ebben nem maradhatok. Láttuk a férjem azzal a nővel ölelkezni. Aznap este, hiszem hogy az Úr szavára, mondtam a férjemnek, hogy akarom őt, de nem így. Céloztam rá hogy tudom hol járt mit csinált. Össze is pakolt. Odaköltözött a nőhöz az albérletbe.Ez 2014 november végén volt.
Hosszú hosszú gyötrődés és imákkal töltött esték következtek, a keresztény barátnőim szinte minden este együtt imádkoztak velem. Tényleg csak egy pár este maradt ki. Iszonyúan nehéz volt! Legfőképpen a megbocsátás, mindkettőjüknek,ami egy döntés volt, nem egy érzés, és többször is meg kellett tennem. És megbocsátás nélkül nem fog menni! Előbb az kell! Sokat segített Böjte atya videói, Joel Osteen videói, könyvei és Joyce Meyer videói és könyvei. Az Úr világosan vezetett igében és tanításokban is, és megmondta hogy ne csináljak semmit, ne is mondjak semmit, csak maradjak veszteg. Hagyjam Rá a dolgot. Persze ez nem sikerült elsőre. Amikor azonban igen, Isten csodásan elkezdett  a férjem szívében dolgozni,és engem is teljesen átalakított. Újraépítette a kapcsolatunkat. Én nem akartam találkozni a férjemmel amíg vissza nem költözik, de ő kérte hogy találkozzunk. Megkérdeztem Istent ő mit gondol erről, Isten is erre kért, megtettem. Tényleg épített minket. Nagyon nagyon nagyon nehéz volt, és sokszor közel álltam hozzá hogy feladjam! De Isten minden alkalommal szólt hogy ne tegyem! Megérte várni,és most már azt is értem miért kérte hogy "nektek nem is kell majd harcolnotok, csak veszteg állnotok, és néznetek hogyan szabadít meg az Úr" Így megmutatta hogy milyen hatalmas, neki nincs lehetetlen! A férjem ma mondta meg a nőnek hogy szakít vele, és szombaton hazaköltözik. Dicsőség Istennek aki megtanított ilyen sok dologra ez idő alatt! Biblia olvasás, ima, tanítások! Úgy voltam vele, hogy egyszer az életemben nem a magam erejére támaszkodom, hanem csak rá figyelek. Olyan rossz volt a helyzet, hogy csak Isten változtathatta meg, Csak ő tudja a szíveket megváltoztatni. A miénkkel is megtette, a tiétekkel is  meg fogja csak ne add fel. Add át neki teljesen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése