2012. május 10., csütörtök

én pedig szüntelen remélek, egyre jobban dicsérlek, ajkam beszéli a Te igazságodat. Hadd legyen most a dalom jó illat oltárodon, nagyon szeretlek Téged, Jézusom

"Legyetek erősek és bátrak, ne féljetek és ne rettegjetek tőlük, mert maga az Úr, a te Istened megy veled, nem hagy el téged, és nem marad el tőled." 5Móz 31,6
"Az imádság nem pótkerék; nem számíthatsz arra, hogy elég, ha ott van a csomagtartódban, és majd használod, ha szükséged lesz rá. Kitartónak, állhatatosnak kell lenned az imádságban.
Másképp fogalmazva: légy állandó kapcsolatban Istennel!"
„Teljes figyelmeteket annak szenteljétek, amit Isten éppen most tesz, és ne aggódjatok amiatt, ami holnap történhet, vagy nem történhet. Bármilyen nehéz dologgal is kell szembenéznetek, Isten segíteni fog nektek a megfelelő időben” (Máté 6:33-34 – angolból fordítva – The Message Bible).
* Uram imádkozok mindazokért akiknek most nagy szüksége van rád,add mindannyiunknak a szabadítást betegségből gyengeségből kísértésből,add a te hatalmas erődet hogy zenghessünk halleluját.
Kedves testvér aki olvasod e sorokat imádkozz velem,másokért és értem is.Nagy az ereje az igaz ember buzgó könyörgésének! "Hívj segítségül engem a nyomorúság idején! Én megszabadítalak,és te dicsőítesz engem. Zsoltárok 50:14 Ezen örvendeztek,noha most,mivel így kellett lennie,kissé megszomorodtatok különféle kísértések között. Péter első levele 1:6

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése